INLÄGGSIDA alicemazing -

SUMMER OF 12'

 I juni började sommarlovet, umgicks mycket med Emelie, Sara, Jasse, Jennifer och Frida. Vi festade, jag fyllde år, dem överraskade mig på min födelsedag, tränade även väldigt flitigt och njöt av att sommarlovet äntligen kickat igång, hade även en försenad födelsedags fest som blev väldigt lyckad. Gud vilken bra månad!
I juli månad började värmen komma, var på stranden några dagar, låg på vår utegård och pressade rejält. Shoppade lite på mellandagsrean med Jennifer och Frida i Malmö, hade uppehåll med fotbollen men vi samlade ihop ett gäng och tränade ändå, åkte till Åhus med Jasmine och spenderade en jävligt galen natt där med massa killar ifrån Linköping. Hade förfest med ungefär 20 andra människor innan vi stack på maskerad i Svalöv,var även hemma en hel vecka själv för att mamma var i Budapest, Landskronakarnevalen började och jag var där varje dag med Sara, Jasmine, Emelie, Frida, sen var nog Rebecca, Jennifer och Linnea med någon dag. Haha, partyyyy tre dagar i rad, slutade prata med en kille jag tyckte väldigt bra om, dels för att där var så stor ålderskillnad men även för att han betedde sig som ett svin mot mig på karnevalen, kollade iallafall maskinen-panetoz osv. Åkte till höganäs en dag och festade hela natten där med mina tjejer och massa goa killar, åkte till Åhus med Jasmine och Rebecca där det SPÖREGNADE.... Åkte till Tågarp och därefter Asmuntorp med Jennifer, Linnea och Jasse, Sen började Helsingborgsfestivalen och såklart spårade jag och brudarna då också.. Kollade Loreen, Björn Rosenström.. Sen åkte jag till Sthlm med mamma och hälsade på Släktingarna!!! 
 
Nu i Augusti befann jag och mamma oss i Stockholm och bara njöt, åt god mat med släkten däruppe. Chillade mest i början av Augusti. Helt utmattad och trött och dessutom jobbade jag också, både i Svalöv och på Burger king. Tränade med Sara nån gång och var med henne någon kväll också, var hos frida på något krök också (helt nykter) Åkte till Köpenhamn med mamma en solig och varm dag, och därefter började jag också få riktigt ont i magen:( Åt middag med Emelie och Frida, och tog det mest lugnt några dagar, även med Jäzz, åkte till Helsingborg och festade hos Ted sådär spontant en kväll. Åkte till Helsingör med goa töser och därefter började malmöfestivalen. BÄSTA AVSLUTET PÅ SOMMARLOVET MED MINA ABSOLUTA FAVORITER.
 
Har träffat många bra människor denna sommaren och umgåtts med människor som bryr sig om mig såpass mycket som jag aldrig trodde var möjligt. Kan nog inte tacka frida, jennifer, emelie, sara och jasmine tillräckligt. You are gold to me <3
 

Kommentarer
Postat av: sara

gossiiii love yooou!!!!

2012-08-21 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0