INLÄGGSIDA alicemazing -

Can't take this anymore

Jag orkar inte mer. Skolarbetet gör mig trött, ledsen och arg. Jag måste gå på extra mattelektioner för att jag missat för många och koncentrationen på mattelektionerna är för det mesta låg, jag har historia tills imorgon som inte är klar, tyska till fredag, ett jobbigt möte på fredag som jag fasar, idrottsprov imorgon och matteprov på fredag. Plus att jag måste föna och platta mitt hår och gå på en lektion innan och efter skolan imorgon och att det enda jag ätit idag är lunch. Plus att det är en jobbig vecka. Det blir ju inte bättre av att jag klagar men ja. Får väl se lite ljus i mörkret att det faktiskt är 16 dagar tills jullovet. Halleluljah säger jag bara. Förlåt och godnatt.. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0