INLÄGGSIDA alicemazing -

I AM ONLY HUMAN

Herregud. Ni behöver inte tro att jag är värsta perfekta människan med det perfekta livet, jag har brister, jag snackar skit, jag mår dåligt ibland, jag är också människa. Att "lära" känna en människa genom en blogg, genom internet är ingenting jag kan rekommendera. Jag menar inte att jag inte är samma människa som på bloggen som i verkligheten, för det är jag. Men vi tolkar saker på olika sätt helt enkelt. Tycker det är fel att lyssna på andra människor innan man gjort en egen uppfattning och tolkning. I verkligheten. Allt på bloggen är ganska ytligt.


Från det ena till det andra, ikväll har jag på för första gången på väldigt länge renbäddat min säng helt själv. Ganska standard att mamma gör det, men efter 17 års renbäddande kunde jag höra på "nej inte idag Alice" att det verkligen inte gick att ändra på svaret. Vilket oftast brukar fungera. Låter som en 10-åring som inte kan ta hand om sig själv, men bädda är verkligen inte min grej. Eller jo, nu är det min grej. Kolla så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0