INLÄGGSIDA alicemazing -

EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON

Kommentar: Hur kan du träna så mycket som du gör?
Svar: Bra fråga, men jag antar att jag har motivationen och viljan. Fast idag känner jag att kroppen behöver vila så att jag inte går och blir sjuk, därför har jag valt att stanna hemma och beställa hem mat istället för att cykla ner till gymmet, (får ju tänka på att jag gått en mil idag också). Dem flesta gångerna innan jag ska träna tänker jag "ÅH, jag pallar inte detta" Men sen när jag väl kommer till fotbollsträningen eller till gymmet så är det så otroligt skönt och den tanken försvinner helt och hållet. Det är bara att tänka positivt och GÖRA det!!
Detta är Lovisas Iphone inte min. Men tanken av att min vita Iphone 4s ligger på Ica Kvantum och väntar gör mig galen, men den som väntar på något gott... bara fem dagar tills mamma kommer hem och kan hämta den ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0