INLÄGGSIDA alicemazing -

GLAD ALLA ♥ DAG

Happy valentine's day! Massa kärlek på mina läsare idag. Mysfaktorn är hög i vårlägenhet idag, den är nystädad och alla är på bra humör. Det är så sjukt roligt på facebook idag faktiskt, alla har så olika åsikter om alla hjärtans dag. Antingen är man "forever alone" och lägger ut en te som "You're going to call it Valentines day, I'm going to call it Tuesday." som jag gjorde. Fast jag känner mig inte alls ensam, (det var bara en rolig text, jag har fått jättefina sms idag som har fått mig att känna mig mer uppskattad än vanligt) Eller så lägger man ut "jag har världens bästa pojkvän" eller "fick världens finaste present av mamma när jag kom hem" eller "hatar alla hjärtans dag" eller "fan vad överskattad denna dagen är" eller så gråter man ut om att man inte gillar folk som inte tycker om denna dagen. And so on.... Det är skitroligt!! Idag vill jag iallafall krama alla mina fina läsare extra mycket! Och hoppas ni får en mysig kärleksfull kväll! Själv ska jag spendera denna kvällen med mina fina lagkamrater!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0