INLÄGGSIDA alicemazing -

GODNATT

HEJ! Känns inte som att jag skriver så mycket längre eller iallafall inget vettigt. Har iallafall laddat ner en Iphoneapp som heter Shapeup, skitbra app faktiskt, sjukt hur mycket kalorier det finns i mat. Speciellt i sånt man inte tror det finns speciellt många kalorier i. Denna appen ska iallafall hjälpa mig att gå ner 1,5 kg i veckan (om jag följer den som jag ska). 
Sen har jag ju somsagt varit i Köpenhamn idag med mamma, det behövde jag verkligen, har känt att jag varit i obalans denna veckan. Kanske för jag bara tränat fotboll två gånger... Det är iallafall inte mycket som känts bra denna veckan! Nu ska jag iallafall föna håret och sen ska jag sova. Imorgon börjar jag halv 1, "GUD VAD JOBBIGT" GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0