INLÄGGSIDA alicemazing -

I'm off

Godmorgon. Klockan är nu 07,32 och jag är vaken. Mest för att jag gick och lade mig klockan tio igår, fast borde egentligen vara rätt trött medtanke på att jag grät mig till söms. Och nej detta har ingenting med någon kille att göra det handlar helt och hållet om mig själv. Ni har ju säkert märkt att jag tränat ganska mycket på sistone, har pressat mig själv så otroligt hårt.
Satt höga krav på mig själv och nu (enligt mig själv) har jag misslyckats. Därav bröt jag ihop totalt igår. Jag måste lära mig att tänka snälla tankar om mig själv och inte tänka så sjukt mycket när jag tränar, speciellt fotboll. Nu vet ni. Vi hörs på måndag, jag behöver lugn och ro. Alltså inte känna någon press att jag behöver blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0