INLÄGGSIDA alicemazing -

party all night sleep all day then do it again

31 december
7 januari
13 januari
22 januari
28 januari

3 februari

4 februari


Kan inte komma på senaste gången jag låg hemma en hel helg och bara tog det riktigt jäkla lugnt. Jag har festat varenda helg sen nyårsafton. Har inte ens tänkt på det själv, men det har bara blivit så. Vill egentligen ta det lugnt denna helgen, men vill lika mycket som jag vill ta det lugnt vill jag på fest. Så får väl chilla på fredagen och sen festa på lördag?? Nästa helg igen är det två fester på samma dag... Dilemma </3 Sen om två veckor spelar Albin Gromer på tivoli!!!!! Längtar. En annan sak jag också längtar efter är till den 19 februari!!!!!!!!!!!!!!!!

*update* Får inte glömma säga att jag längtar sjukt mycket till avicii den 16 februari, Lovisa tyckte jag skulle fylla in med detta. That's going to be a hell of a night!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar du inte till den 16 februari??????????? lissen blidde jag nu.......

2012-02-09 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0