INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

vad äter du när du tränar så mycket ? kan du kanske skriva vad du ätit på en dag ? din blogg är skit bra !!!
vad äter du när du tränar så mycket ? kan du kanske skriva vad du ätit på en dag ? din blogg är skit bra !!!
Svar: Jag vet inte riktigt, typ försöker äta nyttig mat när jag tränar. Men det brukar gå åt skogen. Dessutom äter jag typ aldrig samma varje dag. Men när jag ska vara "nyttig" brukar jag äta sallad, avocado, tomat, kyckling eller räkor osv. Till frukost brukar jag käka ägg och till middag vet jag inte riktigt. TACK SÅ MYCKET!!! :D (sämsta svaret, sorry. Men kost är inte riktigt min sak. Vet bara att man ska mycket fett och lite kolhydrater)

Vem träffade du igår? Och har du kommit över mattias?
Svar: Oj, ja. Nu blev ni nyfikna. Hehe, men träffade en kille (inte igår dock) eller jo igår också faktiskt, men träffade honom i fredags.  Och påtal om Mattias vet jag inte, kommer man över människor bara så? Nja inte jag iallafall. No feelings left anyway.

Hur mycket kosta skorna? i svenska om du kan räkna ut det direkt eftersom jag suger på matte
Svar: Dom kostar typ lite mer än 3000 svenska kr. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0