INLÄGGSIDA alicemazing -

SLEEP

Försöker sova, men det går inte. Mina grannar som bor i lägenheten nedanför oss har fest. När jag kom hem klockan tjugo över tio spelade dem iallafall låtar man kände igen, efter ett tag hörde man inte alls musiken och deras falska toner trängas igenom golv, fönster och dörrar. NU har dem börjat spela polska låtar och det låter värre än något jag någonsin hört, för att var 100 på att det var våra grannar gick jag ut i trapphuset, när jag öppnade dörren fick jag en doft av vodkalukt rakt i ansiktet. Och det lät betydligt mycket högre i trapphuset JAG KAN INTE SOVA - så nu har jag ringt Eva-Kari och Wilmer och ska bege mig dit för att få mig lite sömn... Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0