INLÄGGSIDA alicemazing -

SPONTAN FREDAGKVÄLL


Förlåt för dålig update, jag har varit lite down sen i torsdags. Gått in i någon sorts depressionsbubbla, men igår frågade en fin vän om vi skulle ses . Sofie som gjorde mig på så himla mycket bättre humör. Fick pratat ut ordentligt, det är skönt att ha någon som verkligen bryr sig och hör av sig när det behövs. Sen drog hon med mig på lite krök i Glumslöv, fick med mig pratypinglorna Jasmine och Malin också. Började med att vi åt middag på Basilika vid tio-tiden sen tog vi bussen till Glumslöv var där i några timmar sen stack jag och Sofie till Helsingborg. Runt 4-tiden var vi hemma efter en otroligt bra fredagkväll, detta behövde jag verkligen ♥

Denna morgon har jag och min fina gått en runda i Landskrona, handlat bullar och ätit frukost. Just nu ligger vi i varsin soffa och kollar o.c! Ikväll ska vi äventyra lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0