INLÄGGSIDA alicemazing -

LEVELS


Fint mitt öra är? Inte alls svullet eller så, trodde först det var en allergisk reaktion så blev skiträdd. Men sen var det ju för jag hade frusit om mina söta öron i tre timmar och sen hoppade på en skitvarm buss. Kanske inte så konstigt...??


Hejhej! Gick upp tjugo över sex idag, varför vet jag inte. Gjorde iallafall varm choklad för vi skulle ut och gå med klassen idag. Vi började klockan tio och var klara klockan tre lite nostalgi när vi väl var framme vid målet- Sofiero slott, påmindes då om när jag spenderade en helkväll där med Lovisa och Veronica Maggio! Gick runt i klänning och var (skit)brun idag gick jag runt i massa varma gosiga kläder istället men det var otroligt mysigt och skönt, bara att jag är så sjukt trött nu, benen värker, rumpan värker, har skitont i fötterna. Ja, jag ska bara ligga i soffan och fortsätta göra absolut ingenting. Slutade iallafall efter vandringen och åkte till Glumslöv, sedan åkte Cecilia och jag hem till mig. Somnade direkt när vi kom hit och nu har jag vaknat igen och Cecilia har åkt hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0