INLÄGGSIDA alicemazing -

DON'T HATE THE PLAYER HATE THE GAME

En kväll i helsingborg med Rebecca, god thaimat och chokladdoppad ananas och kiwi var inte helt fel en massa skratt och en massa finska blev det också.. Aldrig fel såhär en tisdagkväll. Under den tiden befann Lovisa sig hemma hos mig, när jag kom hem tände vi ljus, pratade och bara kom ikapp i varandras liv om man nu kan uttrycka sig så. Hon berättade om en händelserik två veckors vistelse i Thailand medan jag berättade om mitt "otroliga liv" här i Sverige. Haha.. Nä, men fyfasen vad jag saknat henne! Ett fint armband har jag fått också, direkt ifrån Thailand! Min fina vän. Som just nu ligger och sover, som jag också har planer på att göra. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0