INLÄGGSIDA alicemazing -

FAVVOBILDER SEN JULLOVET

Bästa lovet pålänge. Har fått träffa så fina vänner och haft så jäkla roligt! Har även tagit det otroligt lugnt, vilat ut mig totalt för att kunna klara av sista terminen i ettan. Längtar riktigt mycket till nästa lov! Ikväll har jag faktiskt hunnit vara nere på gymmet i cirkus 1h, ätit tacos tillsammans med min bror och pratat med Lovisa som äntligen är hemkommen. Nu ska jag föna håret sen ska jag kolla film med hela min familj som äntligen är på plats för första gången på väldigt länge. Hoppas ni haft ett skitbra lov, det har jag!! Over and out ♥

Kommentarer
Postat av: nellie

du o japhet hade passat, han behöver en bra tjej som duuuuuuu

2012-01-08 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0