INLÄGGSIDA alicemazing -

JAG LÄMNAR ENSAMHETEN BAKOM MIG

Ingen kan älska som vi- Xadams Radio Remix
"Jag kan inte förstå det själv, allt det fina du sa till mig. Inte bara till mig, till dina vänner, till mina vänner om mig. Mina bästa vänner. Nu tror jag inte på ett enda ord du sa var sant, hela dig, är bara så jäkla långt bort. Jag kan inte förstå att allt är över nu, kan inte förstå att jag inte ens tänker på dig varenda dag, att jag har träffat andra. Att du har flickvän, det känns bara så konstigt. Jag vet att jag inte borde skriva sånt här. Men det är verkligen över nu. Vi två kan ALDRIG börja om igen. Aldrig någonsin ska jag slösa minsta energi på att skriva en liten mening om hur jag känt till dig igen, aldrig någonsin.. Over and Done"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0