INLÄGGSIDA alicemazing -

MÅNDAG

Hejhej! Kan inte minnas sist jag vaknade upp med en sån här träningsvärk. Fyför i helskotta säger jag bara, så fort jag skrattar så får jag skitont i magen. Fastän det är skitjobbigt att ha träningsvärk så känns det ändå bra, då vet jag att det jag gjorde igår på gymmet gjort nytta iallafall! Hade idrott i skolan efter det åkte jag hem, jag var SKIThungrig och maten i skolan var otroligt äcklig, och hade dessutom inga pengar med mig + att jag var trött, och hade sjukaste mensvärken.. Anyway, har kollat på serien "Revenge" hela dagen och även hunnit ner en runda i stan och varit på apoteket! Fint mitt rum blir med min nya lampa. Amazing!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0