INLÄGGSIDA alicemazing -

NATURAL

Såhär glad har jag varit i princip hela dagen, har skrattat igenom nästan hela dagen. Solen har skinit hela dagen och allt har bara rullat på rätt snabbt! Avslutade dagen i skolan med en lagom sjuk mattelektion. Haha, "åttiotalet ringde och ville ha tillbaks sin skjorta" haha. Så jäkla klockrent!!! Ikväll blir det massa chillande på hemmaplan. Mina vänner ska festa men jag har ingen lust till det. Jag vill bara träna och vara hemma. "så tråkig du är Alice" kan höra folk säga det. Men ja, whatever. PUSS

Kommentarer
Postat av: Nelly

hahaha ursäkta men det var 70-talet!

du är för go du alice! <3

2012-01-13 @ 19:54:15
URL: http://nellymalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0