INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

hemlig hihi  (amandasflicka@hotmail.com) om THE LUCKY ONE:
hej jag undrar hur du tycker att den perfekta festen är, och hur får man igång en fest ordentligt så att alla har roligt
Så man inte sitter och ruttnar runt ett bord? Har du några bra tips? btw tycker du är en as grym tjej och ser verkligen upp till dig
och hade gärna velat lära känna dig bättre, även om det aldrig kommer hända, tusen miljoner pussar och kramar :)

Svar: Hej! Hm. Den perfekta festen, oj. Svår fråga. Men jag tror det blir en asbra fest med rätt människor runtomkring, med en DJ som spelar asbra musik (helst house). Och jag tycker man får igång en fest genom att dansa, vara social, prata och dansa med människor man aldrig pratat/dansat med innan, vara trevlig osv. Vill ju inte uppmuntra någon till att dricka alkohol, för jag vet att man kan ha (nästan) lika roligt utan. Oj, tack så jättemycket! Värmer verkligen att läsa sånna här kommentarer. Blir ju svårt att försöka lära känna dig om jag inte ens vet ditt namn! Men kramar till dig med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0