INLÄGGSIDA alicemazing -

OTUR

Jag har mens, jag är varm, jag är trött, jag har ont i magen. Också skriver jag världens längsta blogginlägg och vad tror ni händer? Det försvinner såklart. Typiskt. Har iallafall varit i Helsingborg med min fina mamma hela förmiddagen, fick en jättefin klänning ifrån en av favoritaffärerna fröken ethel. Ni ska få se den ikväll. Sen åkte jag till Rebecca med lite eftermiddagsfika, lovade henne det igår med lite mycket alkohol i kroppen. Men allt för mina fina vänner! Frida och Emelie kom även och tittade förbi. Är ombytt till träningskläder men tror ni jag orkar röra mig emot gymmet? Svar nej. Har så sjukt ont i magen, lingonvecka är inte kul. Ikväll kör vi igen! (tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0