INLÄGGSIDA alicemazing -

OUT OF EVERY BAD SITUATION COMES SOMETHING GOOD

En galen dag i sju olika städer med två olika brudar. Mysigt måste jag få säga! Trots att en person lyckades dra ner stämningen rejält. Att jag låter nåt sånt här dra ner mig totalt är inte okej. I Åhus spöregnade det så vi åkte därifrån efter massa handbollskollande och spaning på snygga killar. Kommer även inom kort äga det finaste iPhone skalet. Slutade iallafall med att vi hamnade i Helsingborg och käkade mat, asgott eftersom vi va hungriga som tusan. När jag kom hem så somnade jag, det var ungefär vid nio tiden och nu har jag nyss vaknat. Weho(!) vet inte hur många gånger mamma frågat "hur mår du?" när jag vaknat. "är du sjuk?" "du låter sjuk alice" haha. Gulliga mamsen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0