INLÄGGSIDA alicemazing -

THURSDAY

Hejhej! Igårnatt fick jag besök vid två-tiden, somnade inte förrän vid halv fem då jag låg och smsade med lovisa i ungefär en halvtimme. Vid tio-tiden ringde Rebecca mig och då gick jag upp, sen kom hon hit vid halv elva och vi begav oss ner till stan för att käka tidig lunch, satt och snackade och hade det mysigt! Behövde faktiskt träffa Rebecca kände jag, så nu känns allt bra. Sjukaste att en fiskmås flög förbi hela tiden, vi blev helt oroliga varje gång den flög förbi och helt plötsligt har jag den flygandes precis brevid mig. Sjukt läskigt när den dyker ner i min mat... Åt inte mer efter det. När Rebecca skulle slinga håret passade jag på att gå lite i stan, fick med mig två saker hem! (inte okej, eftersom jag är low on cash) borde inte få ha egna pengar alltså. Går bara till helt fel saker. Eller ja, fel och fel. Men måste lära mig att priotera här i livet. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0