INLÄGGSIDA alicemazing -

Time after time

Sitter och tänker på världens finaste Moffe och lyssnar på den finaste låten som spelades på hans begravning, han spelade trumpet min fina morfar och det gjorde han på begravningen också. Det var så fint. Men du skulle inte ha gått bort, inte än. Och jag saknar dig. Och det gjorde ont att du inte var med på min födelsedag, det gör ont att veta att du inte kommer sitta på våra familjemiddagar eller några födelsedagar. Men i våra hjärtan finns du. Fina fina morfar! Hoppas du vilar i frid. 
 
 
Frida sov här inatt och nu har hon precis åkt hem. Mamma åkte till budapest, eller bukarest för några timmar sen. Home alone i sex dagar nu! Halleluja. Vill till gymmet men orkar inte, och nu är jag arg och irriterad för andra saker. Märks att jag behöver vara lite för mig själv nu några dagar. Samla krafter till helgen. Så får det bli. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0