INLÄGGSIDA alicemazing -

TRIP TO MALMÖ

Hej godingar! Åkte till malmö igåreftermiddag, köpte mask till festen på lördag. Som ska bäras till klockan tolv, sen fick jag med mig en del kap hem också. Tänkte bara säga om ni har luriga föräldrar (som jag) så ska ni få erat studiebidrag denna månaden! Just so you know!  Efter massa, thaimat, macdonalds, shopping och allt däremellan så åkte jag hem och hade snackestund med Elin som varit på Peace & Love en vecka. Var ombytt och redo att sticka till gymmet när hon plötsligt berättar att hon gjort chokladmousse, hehe sen stack jag till hemmakväll med Frida och Jennifer och gosade ner mig i soffan med dem och Jasse! Mysiskväll. NU- börjar nyttigveckan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0