INLÄGGSIDA alicemazing -

Update

 
Vid halv sju blev jag människa igen, efter att ha sovit sovit och sovit. När mamma kom hem väckte hon inte ens mig. Tog allt hur bra som helst och sa att jag skött det snyggt. Säkert tack vare Frida, Jennifer och Lovisa som hjälpte mig att städa flitigt. Vid kvart i nio när fotbollen började åkte jag till Emelie, blev bjuden på god mat och sen kom Frida. Då stack vi till Helsingborg! Köpte Gotte och åkte tillbaka. Nu ligger vi hemma hos Emelie, märks att vi umgåtts för mycket på sistone alla vi. Haha! Kan varandra in och utantill. Nu ska vi typ sova! Ska till Åhus med Frida tidigt imorgon... Sola och bara ha det gött!! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0