INLÄGGSIDA alicemazing -

+

Btw, minneskortet till kameran är förstört (joshuas fel) = för det mesta instagram bilder på bloggen. Ingenting vill funka för mig denna månaden verkar det som. Inget sommarjobb, no cash, osv osv. Blir ju lite ledsen faktiskt, men om mitt horoskop stämmer så står det faktiskt att Juli kommer bli en toppen månad. Håller tummarna för det bästa, need some luck! Annars då? Saknar en av mina bästa vänner som är i Båstad och jobbar, kan inte Båstad bara vara närmre så vi slipper sms:a & prata i telefon hela tiden? Och kan inte Sara komma hem ifrån Turkiet nu så jag kan få höra alla smaskiga detaljer... Och kan inte vädret bara bli bättre? Vill utomlands.nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0