INLÄGGSIDA alicemazing -

CHILLAR MED LIVET

Måste be om ursäkt för den usla updaten, eller Blogg.se borde be om ursäkt. Appen fungerar ju fortfarande inte? Igår var jag ju i Malmö hela morgonen, träffade Lovisa, åt frukost, pratade, åkte till Lund, köpte glass och sen åkte jag hem, bytte om och åkte till Helsingborg. Gick på arbetsintervju som gick jättebra, hoppas på att få sommarjobb men om inte det hoppas jag på helgjobb sen när skolan börjar! Efter detta somnade jag hemma efter en ganska tuff dag, gick sedan till gymmet och gymmade en timme, (sjuk träningsvärk) På kvällen åkte jag till Frida där Emelie också var. HELKUL SPONTAN KVÄLL! 
 

Kommentarer
Postat av: julia

var är det du varit på intervju någonstans? alltså var ska du jobba om du får jobbet vill säga? :)

2012-07-02 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0