INLÄGGSIDA alicemazing -

HOW COULD YOU BE SO HEARTLESS

Jag kan inte beskriva min ilska just nu. Är så otroligt besviken och ledsen så jag vet inte vart jag ska bli av, jag bara gråter och gråter och gråter. Behöver verkligen skriva av mig lite. Förstår inte hur människor kan behandla en annan människa på detta sättet, så fruktansvärt lågt att vuxna människor väljer att göra såhär. Jag hoppas ni skäms! Jag hoppas ni skäms så fruktansvärt mycket och förstår hur illa ni fick en annan människa att må! Jag mår illa, jag mår riktigt illa av er beteende.

Idag har jag spenderat tid med min finaste familj! Har även varit på kalas hos mammas vän mark och hans man John som fyllde år i torsdags! Behövde få skratta och le, människor som dessa är så förbaskat underbara, jordnära och helt fantastiska! Kan även berätta för er hur skönt det ska bli att krypa ner i sängen med ett varmt gosigt täcke, men kan även berätta hur tråkigt det är att veta att Lasse Winnerbäck spelar om en kvart på siesta. Åh. Tråkigt att man inte kan vara på två ställen samtidigt! Men min familj är prio ett, no matter what! ❤

Love you bästa bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0