INLÄGGSIDA alicemazing -

IT'S MY BIRTHDAY I GET HIGH IF I WANT TO CAN'T DENY THAT I WANT YOU BUT I LIE IF I HAVE TO

HEJ ALLA FINA! Tro det eller ej men jag har sovit i någon timme för jag var så otroligt trött och vill ju inte vara otrevlig mot gästerna som kommer ikväll. Imorse stod Joshua och Mamma och grattade mig, tänt ljus, fått jordgubbar och två paket. Hade ju inte önskat mig något men fick iallafall en sjukt fin sjal och ett nytt bälte. Imorgon ska jag köpa ett par nya jeans! Blir toppen bra. Åkte iallafall till Helsingborg med mamsen imorse, åt frukost hemma och nu har jag precis vaknat. SÅ FINA NI ÄR BÅDE PÅ FACEBOOK, INSTAGRAM OCH TELEFON. Blir så glad!!! Ska printa lite saker sen så ni får se hur fina människor jag har runtomkring mig. Nu ska jag fortsätta fira min dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0