INLÄGGSIDA alicemazing -

LIVING THE DREAM

image description
Ett år sen igår (10 Juni) denna bilden togs. Slutade nian, tog farväl av alla lärare och nior, såg 92orna i landskrona ta studenten, var på Wilmer och Elias student, festade med niorna och hade en förbaskat bra dag!
image description

Har förövrigt varit ute på en go kvällsrunda med en vän. Jag gick upp och ner ifrån soffan till mitt rum minst 10 gånger, att var så fruktansvärt rastlös är sjukt efter att ha spelat 90 minuter fotboll. Men så är jag! Var iallafall ute i 2 timmar, pratade, gick en runda i hamnen. Nu har jag precis ätit mackor och ska sova! Imorgon ska jag träffa mitt hjärta följt av frukostmys, träning och EM-kväll med laget! Life's good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0