INLÄGGSIDA alicemazing -

OVERTHINKING

 
 
Har legat i sängkoma hela dagen, nej det är ju faktiskt inte sant. Har ju cyklat gatan ner och handlat bullar och kollat om någon snäll filur satt in pengar på mitt konto. Svar nej. Vad trodde jag liksom? Haha. Har iallafall kollat Ellen's show, kollat Gordon Ramsey etc. Har även läst klart SOLO tidningen, asbra förövrigt.

För några dagar sen låg jag och mina tjejer och pratade om olika sorters killar, för mig finns det två olika sorters killar den "feminina killen" och den "killiga killen" den feminina killen är lite mer som om, djupa sms, förstående och blabla. Ingenting för mig, haha. Orkar inte killar som är överkänsliga och sånt som vi tjejer kan vara. Den killiga killen är mer min typ, lite kylig, lite svår, lite oförstående osv. Läste även att killar inte alltid förstår våra sms, därav får vi svar som vi inte förstår, (eller vi förstår dem, vi förstår bara inte varför vi fick det svaret). Kul sånt här, nu ska jag koll VPD. Nya bästa serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0