INLÄGGSIDA alicemazing -

YESTERDAY AND TODAY IN PICTURES

Nu har klockan blivit över tolv och jag fyller 17år idag. Ja vid 12-slaget gick telefonen varm, det gör den faktiskt fortfarande. Mina bästa vänner har skrivit så fina sms och min pappa som bor i England har ringt och vi har pratat. Blir så lycklig när han pratar med min mamma, men på ett sätt ledsen. Dom två har upplevt så mycket tillsammans och det märks verkligen på sättet dem pratar, jag blev lite tårögd när jag hörde "tänk för 17 år sen födde vi Alice". Försöker tänka på vad jag lärt mig under dessa 17 åren, inte speciellt mycket. Har nästan hela livet framför mig. Klart jag lärt mig någonting men ändå, längtar till att verkligen få komma ut i vuxenvärlden! Imorgon ska jag mysa med familjen och mina vänner. Festandet får jag nog helt enkelt spara till midsommarafton. All in då! GODNATT PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Helena

Var ska du vara på midsommar och vad ska du göra? :)

2012-06-20 @ 09:53:42
Postat av: Anonym

Grattis!!!!!

2012-06-20 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0