INLÄGGSIDA alicemazing -

YESTERDAY


Tackar Felicia m familj för en trevlig student och många goa kramar, så jäkla längesen jag träffade dem. Sen tackar jag julia för god mat och trevligt sällskap! Grymt snygg klänning hade Julia på sig också.
Hade faktiskt en riktigt trevlig dag igår som avslutades med en sugig utekväll i helsingborg. Eller ja sugig och sugig, jag och Elin hittade två filurer som vi kände och som bjöd på shots så det var ändå helt okej! Fast där var knappt några människor ute pga studenter osv. Nu har jag iallafall en jäkla huvudvärk och mår som jag förtjänar, sjukt. Men Sara har tjatat på mig hela morgonen att jag ska gå upp eftersom vi ska jobba med laget idag så nu är jag äntligen uppe, någon frukost får jag dock inte i mig... Nu blire snart jobb! Eller jubb som vi säger här i skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0