INLÄGGSIDA alicemazing -

13 mars 2012

Sofia - Lottar ut ett presentkort på 1000 kr hos Nelly.com! (sofia.1073@hotmail.com) omYOU ARE LIKE THE SUNSHINE:
fint :D
allt bra? :D
Svar: Allt är faktiskt skitbra bortsett ifrån att jag inte kan träna fotboll idag. Det suger hårt! Tackar som frågar, hoppas allt är bra med dig också!

Anonym om Mat:
Var redigerar du dina mobil bilder?:)

Svar: Har laddat ner en iphone-app till min telefon som heter pixrl o matic :) Funkar skitbra! Men redigerar även dem i Instagram där jag hete alicemazing.

Alexandra om Mat:
Ååååh drömmar är så jäkla gott! Bra blogg! :D

Svar: Ja jag vet, dessa var också svingoda! :D tack så mycket!

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥ (loreentalhaoui@live.se) om Mat:
Ååh, nu blev jag jätte hungrig när jag såg det här! 

Tycker du det var bra att Loreen vann melodifestivalen i lördags? :)

Svar: Hehe, det förstår jag!!! :D Alltså helt ärligt bryr jag mig inte ett dugg om melodifestivalen. Svensk musik överlag intresserar inte mig. Hade Timbuktu, Lars Winnerbäck, Veronica Maggio eller någon SKITBRA svensk artist hade deltagit, då hade jag såklart kollat varenda deltävling. Men nu är det bara en massa trams och schlager. Not my style! Loreens låt var ju helt OK. Men hade kvittat mig ifall Danny vann istället.

Maria om Outfit:
Så sjuukt söta ni är! :)

Svar: AW:D tack så jättemycket!

Sara  (sara_sessan@hotmail.com) om FLER BILDER SEN KÖPENHAMN:
Hej! Vart hittade du butiken?!?!?! :D:D:D:D Ash butiken då såklart xD

Svar: Ash butiken ligger i Köpenhamn på Kopmagergade! Sjukt fina boots, stövlar och skor!

rebecka om Negativt inlägg:
Hej du är en jättefin tjej och jag älskar din blogg! men jag undrar en sak, och ja förstår om du inte vill prata om det då det är ditt privatliv men finns din pappa inte i bilden?

Svar: Kan ju inte direkt säga att min pappa inte finns i bilden för det gör han. Bara att han inte är en lika stor del av mitt liv som min mamma och min bror är. Han bor i England och jag bor här. Sist jag träffade honom blir två år sen i höst. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0