INLÄGGSIDA alicemazing -

LÖRDAG 24 MARS

Godmorgon! Lite spontan kväll igår med först en rolig lagfest med lekar och pizza, sen cyklade jag och några tjejer till västra fäladen där Lovisa väntade och stack på fest. Var dock bara där en timme innan festen spårade, fast det var ändå roligt att träffa lite folk och dansa :) sen stog vi några stycken utomhus och pratade i någon timme, frös som jag vet inte vad och det var svinkallt. Så efter ett tag stack jag Cecilia, Evelina och Lovisa hem till mig bytte kläder och stack ner till stan. Kvart i fyra somnade vi gott hemma hos mig!

Idag har vi ätit god frukost, pratat och nu ligger vi och kollar film! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0