INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Anonym om Morning:
Gud vad snyggt var kommer byxorna ifrån?

Svar: Dessa byxorna kommer ifrån Vero Moda :) Dom är dock väldigt gamla, men dom har inte passat innan så har inte användt dom!
image description

Emma om Gos i soffan:
Hur mycket kostar det att träna på träningsverket?:)
Svar: Jag tror det kostar runt 1700 kr för ett år. Är inte hundra då det inte va jag som betalade för kortet!
Anonym om Morgon-snö-prov-skit-läxor-skolan-arg:
Du och Rebecca Svensson är exakt lika cp
Svar: Hahahh, okej! Thumbs up.
Anonym om SO SHOW ME YOUR MOVES:
angående rebecca svensson. Så menade jag att hon härmade dig med videos, texter, hunterstövlar. När du började festa skulle helt plötsligt hon också festa. Gå på samma fester med dig och sånt. Haha, pinsam e hon
Svar:Om jag inte har helt fel för mig hade hon sina hunterstövlar minst ett år innan mig. Haha, big fail där! Orkar inte onödiga kommentarer. Tjingeling
Anonym om NOW YOU'RE JUST SOMEDBODY THAT I USED TO KNOW:
vad heter du på instagram ?:P
Svar: Jag heter alicemazing

Sarah om Best friend:
Hi! Your blog is very good. I get inspiration every time I log in here! Keep up the good work honey
Svar: ÅHHH, blev skitglad när jag läste denna kommentaren!! Undra vart du kommer ifrån???
I was so happy when i got this comment. Where are you from darling???


Är otroligt dålig på att svara på kommentarer. Glömmer bort hälften då jag oftast bloggar ifrån telefonen!!!



Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag verkar vara väldigt intressant och poppis bland dina läsare alice! Och att vi är cp? HAHA no shit, klart vi är :D

2012-03-11 @ 00:50:44
URL: http://thisisrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0