INLÄGGSIDA alicemazing -

QUESTIONS

Denice  (Powersmurf@gmail.com) om 20 mars 2012:
hej blir 15 nu på fredag&tänkte skaffa gymkort!
&nu vet jag att du tränar på "träningsverke"oh blabla
"trivs du bra där?är maskinerna komplicerade?&är det mycket folk som tränar på en gång?vilka tider ska man välja om man vill träna med så lite folk som möjligt?:)<3


Svar: Hejhej! Grattis i förskott då, ja det gör jag och jag trivs skitbra! Jag tycker inte maskinerna är komplicerade, men jag har även tränat på ett annat gym där en instruktör gick egenom maskinerna med mig. Så det var inte så svårt att lista ut dessa. Ja, det är faktiskt ganska mycket folk alltid. Eller det beror på vad man tycker mycket folk är. Det har aldrig varit så mycket folk så att jag behöver vänta på löpbanden, crosstrainern eller spinningcyklarna. Men ibland är det så att man får vänta på vissa maskiner, men då är det bara att ta en annan eller köra en annan övning så länge.
Jag tror att om man vill undvika människor så ska man träna tidigt på morgonen. Typ vid sju-åtta eller sent på kvällen typ vid åtta-nio-tio!! LYCKA TILL :D kram!


Anonym om 20 mars 2012:
vad äter du för piller?:)
image description
Svar: Det vita pillret är D-vitamin som man i vanliga fall får utav solen, men på vinter halvåret är det inte lika mycket sol som på sommaren så då behöver man tillskott. Det som är halvgult/genomskinligt är fiskolja. Och den tredje är super hy vitamin som innehåller 29 olika näringsämnen, märker direkt att jag blir mycket piggare, orkar mer när jag äter dessa vitaminerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0