INLÄGGSIDA alicemazing -

Yesterday

Hejhej! Vinst med 2-1 idag, tredje raka segern. Fint!

Igår var jag på fest med goa människor, kanske liiiite för mycket alkohol. Men började iallafall med en skitrolig förfest hos Erica!!! Gött att få träffa alla brudarna igen. Sen begav vi oss till folkets hus i Svalöv, sjukt kul! Träffade folk jag inte träffat på hur länge somhelst, skitkul faktiskt!!!! Mådde mindre bra imorse, fyfan!!! Jag måste lära mig att behärska mig. Iallafall så har jag precis ätit!!!! Var så grymt hungrig hela matchen medtanke på att jag inte åt någonting innan. Ligger isllafall i soffan och chillar, sköööönt!!!

Och just det, någongång i slutet på festen så pratade jag med ett par tjejer jag aldrig sett förut, den ena tjejen läste min blogg och den andra sa att jag hade skitsnygga ben!! Fatta hur glad jag blev :D cred till människor som säger sånt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0