INLÄGGSIDA alicemazing -

GIRLS WE RUN THIS

Måste ta upp det här med "bästa kompisar" herregud vad folk kan hänga upp sig på det. Ifrån förskolan till ungefär 4-5:an var det alltid så att man bara kunde ha EN bästa vän. Men så är det verkligen inte för mig längre, jag har mina bästa tjejvänner som jag kan lita på. Kallar någon annan mina bästa vänner dem för bästisar hänger jag verkligen inte upp mig på det. Visst klart man alltid har någon extra som man umgås med mer osv. Men jag menar, jag måste ju förstå att mina bästa vänner inte bara trivs bäst tillsammans med mig. Jag är iallafall en människa som inte bara kan fästa mig vid en, jag älskar att ha mycket människor omkring mig och älskar att skaffa nya vänner eller hitta tillbaks till gamla. Så vissa människor borde sluta bete sig som 12-åringar och uppskatta människorna de har runtomkring sig istället! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0