INLÄGGSIDA alicemazing -

GLAD YOU CAME


My universe will never be the same- I'm glad you came.

Känner mig rätt ensam just nu, jag är inte själv. Jag har dem finaste vännerna runtomkring mig, men ändå känner jag mig så fruktansvärt ensam. Det är sjukt att man kan känna så, nu är klockan över 12-slaget, alla sover och jag grubblar. Det är vid sånna tillfälle som jag saknar dig, som du var innan. Så sjukt jävla mycket. Och jag jag saknar hur det var mellan oss innan och hur du var mot mig eller som person överhuvudtaget.
Now you're just somebody that I used to know.

Kommentarer
Postat av: erica nilsson

aw sötis :(

2012-05-15 @ 16:44:31
URL: http://ersoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0