INLÄGGSIDA alicemazing -

YOU MAKE ME SICK

image description
Hej! Sitter på historia-lektionen just nu. Idag har varit en jävla skitdag, har inte sovit mycket inatt pågrund av en sak, en jävla skitsak som jag ALDRIG trodde just precis den människan skulle göra emot mig. Jag grät mig till sömns och mamma var inte hemma och allt kändes dåligt. Idag bröt jag ihop i skolan, fick gå ut ifrån spanskan för jag höll på att jag fick panik. (hej dramaqueen) nej men gick och mötte Emelie, en jäkla tur att en av dem bästa människorna i världen går på skolan brevid mig. Satt och pratade en stund och efter det kändes det så mycket bättre. Glad att jag har dig och glad att jag har dig också Rebecca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0