INLÄGGSIDA alicemazing -

Saturday

Igår vid tre-tiden åkte jag till Malmö med mamma, mötte upp Joshua och ett par vänner. Satt och fika och hade det riktigt trevligt! Vill verkligen flytta till Malmö, hade varit så nice. Anyway, efter det såg jag smurfarna ta silver i Svalöv. Tråkigt att jag inte fick delta.. Men men, det kommer fler dagar. Efter det åkte jag och Isabella till Landskrona, ni som bor i Landskrona vet säkerligen vart laxrökeriet och Santa Maria ligger. Där stod iallafall en bil och brann, så då ringde vi polisen. Det var som tur ingen människa i bilen, men vi blev ändå skräckslagna. Avslutade kvällen fint på olivers med en hamburgare i handen. Godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0