INLÄGGSIDA alicemazing -

Thoose girls can't stop talking about me. It's like I'm still there but nah. Just in their heads.

Är det inte roligt när människor skriver att patetiska människor förgyller deras dagar. Haha, jag menar bara att om det är patetiska människor som gör en persons dagar. Då kan man ju inte leva ett speciellt roligt liv om man väljer att glädjas åt patetiska människor.. Jag blir mer sur av patetiska människor. See where I'm going? Haha lol. Måste be mina vänner sluta printscreena inlägg ifrån andras bloggar. Orkar inte när jag sjunker till denna nivån, vilket händer... Ofta, eftersom korkade saker, patetiska människor och awesome människor (jag) är det enda dem verkar lägga energi på. Söta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0