INLÄGGSIDA alicemazing -

Day 2

Har kollat runt lite i affärer idag. Var inne på Victoria secret och för er som inte vet så är den affären 3-4 våningar hög. Haha så sjukt, träffa en därinne som sa att hon kände igen mig. Så jag bara "eh I live in Sweden" så hon bara. Ja men jag kommer ifrån Sverige. Hur sjukt är inte det? Typ 5 personer har kommit fram och frågat om dem får känna på min päls också. Och två gick bara fram och kände. Här är vi inte blyga inte. Imorse lämnade jag Rebecca på hennes skola och sen tog vi tunnelbanan till Oxford cirkus. Nu är jag på euston station. Har åkt tunnelbana helt själv. Väntar på min Fabror <3 (skulle publiceras 12.30) solly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0