INLÄGGSIDA alicemazing -

HAD TO DO SOMETHING FOR THEM TO PUSH ME AWAY. YOU DIDN'T HAVE TO DO ANYTHING.

Vad är bloggpaus? I'm back. Behöver inte hitta jag, eftersom jag inte har tappat bort "jag" utan har bara gått lite vilse på vägen till något riktigt riktigt bra. Har fokuserat mer på andras fel än att tänka på hur jag själv mår. En bra start är att jag vet om det själv. En annan bra sak är att jag har en mycket fin vän som jag inte förrän idag (när vi satt och pratade) insett att jag är så himla glad för och inte hade klarat en dag utan. Tar föregivet alldeles för mycket i mitt liv och glömmer värdesätta och behandla människor som tycker om mig något så otroligt mycket på ett bra sätt. Istället har jag lagt fokus på människor som inte förstår sig på mig, som inte uppskattar mig. Men jag tror att när man förlorar någon i sitt liv eller några, så ser man saker på ett helt annat sätt. Som mamma nyss sa, man kan inte förändra det som har varit man kan bara förändra det man gör härnäst. Förövrigt haft ett bra samtal med min mamma om allting. Skönt. Bästa M


Kommentarer
Postat av: sara

finis

2012-10-09 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0