INLÄGGSIDA alicemazing -

MY NIGHT

Efter att ha sovit några timmar och ätit middag med mamsen tog jag tag i städningen av mitt rum och min garderob. Är riktigt nöjd med min fantastiska insats, har hittat två saker jag har varit av med, skickat med saker som mamma ska lämna till "erikshjälpen". Blev två stora högar med kläder som påminner mig om saker jag vill glömma eller helt enkelt var för små. Synd att jag är för lat att sälja kläder, annars hade jag lätt gjort det. Har även gjort lite mer plats på klädstången där favoritkläderna just nu hänger, men hoppas på att det blir en del shopping i London så den lär väl fyllas på ganska snabbt igen.
Femtio minuters catch-up med Lovisa över telefonen har jag även hunnit med. Nu skypear jag med min rätt så snart stora, nytatuerade tjej. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0