INLÄGGSIDA alicemazing -

Oct. 11, 2012

Idag vaknade jag tjugo minuter innan bussens avgång. Kan inte avgöra om jag helt enkelt var väldigt kvick idag eller om jag helt enkelt fixar mig otroligt sakta resterande dagar jag vaknar i tid. Idag två av fyra lektioner varit inställda, känns ganska bra eftersom det ger mig ytterligare fyra dagar att studera svenskan. High five helt enkelt. Huvudvärken är kvar och får mig att inte prestera varje sig när det gäller träning eller skolan och eftersom jag är en människa som ställer höga krav på mig själv så mår jag sådär just nu. Ligger just nu i sängen och ska försöka sova efter att ha ätit lunch i stan med Cecilia. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0