INLÄGGSIDA alicemazing -

Oct. 22, 2012

Det är inte så roligt att få sms där folk "hoppar" på en. Men sen så sjunker den personen bara lägre och lägre i mina ögon. Men sen vet jag själv att man säger saker för att såra när man känner sig i underläge. Det gör jag också. Just nu har du bevisat någonting jag länge gått och trott. Makes me the winner. Ska börja packa nu. Hoppas på att bemöta lite mer begåvade människor än vad jag har haft runtomkring mig ett tag nu. Lär ju inte bli speciellt svårt! Hello London


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så mycket bättre

2012-10-22 @ 21:47:46
Postat av: komihågmig

Syftar du på rebecca svensson

2012-10-22 @ 22:22:19
Postat av: Anonym

Haha nej förstår inte varför hon lägger sig i detta då jag inte ens bryr mig om henne. Tack så mycket. men skriv till mig på fb anonym. Hehe lol <3

2012-10-22 @ 23:55:10
URL: http://alicemazing.blogg.se
Postat av: F;)

Bara bra att du slutar umgås med dem;)

2012-10-23 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0