INLÄGGSIDA alicemazing -

THROUGH MY IPHONE LAST NIGHT

Avslutade kvällen på bästa sätt igår. Med tända ljus och min bok. Har bestämt mig för att idag är en dålig dag, tycker inte om tisdagar överhuvudtaget. Dels för att vi börjar dagen med en tre-timmars lektion men även för att det är en onödig dag. Det är tre dagar kvar tills fredag, tre dagar för mycket med andra ord. Har dessutom utomordentligt ont i magen vilket gör denna dagen ännu sämre. Den enda som är bra idag är att jag har fotbollsträning ikväll, men annars suger det mesta. Förlåt för mitt neggo-inlägg. Men när jag får ont i magen blir allting 100 gånger värre. Vill bara hem och gosa ner mig i min säng och kolla pretty little liars. Men icke, slutar istället om 3 timmar. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0