INLÄGGSIDA alicemazing -

FOLLOW ME ON INSTAGRAM / ALICEOPE

Hej! Igår var det lite mer än 300 personer som kikade in här, kanske mest för att kolla på dem översnygga bootsen jag råkat beställa i fel storlek. Det är inte första gången det händer faktiskt, hände med ett par träningsskor också, sen när jag skulle byta storlek fanns inte den kvar. Men som Lovisa sa,  har man väntat på att få ett par skor i nästan över ett år, så visst då känns kanske inte några veckor speciellt länge. Den som väntar på något gott.. Nu ska jag äta, och göra en svensk/geografi uppgift. Som jag skrev innan tar verkligen skolan upp så jäkla mycket av min fritid, träning och vänner kommer längst ner på listan just nu. Tyvärr.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0