INLÄGGSIDA alicemazing -

Jag för 3år sen

Kan faktiskt inte sova. Inte konstigt medtanke på att det enda jag gjort idag är att ha legat i soffan och degat. Kikade iallafall in på min första blogg och kollade. Visst är det konstigt hur mycket som egentligen kan hända under tre år, eller det som har hänt mig under tre år. Har varit med om så mycket bra och jobbiga saker under dessa tre åren. Tiden går så snabbt och ibland undrar jag ifall jag verkligen lever. Klart jag lever. Och vad är jag egentligen rädd för? Vad skrämmer mig på riktigt? (Förutom ormar, spindlar och att mamma ska försvinna). Det har jag länge undrat. Sen ibland undrar jag vilka vägar jag tagit som har gjort att jag hamnat här. Jag är iallafall glad att jag är som jag är, jag är glad att jag valt dem vägar jag valt. Även fast livet är ganska jobbigt ibland så är det ganska bra mer än ibland. Så imorgon ska bli en utomordentligt bra dag. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0